23/8/11

A vida dos arqueólogos


En La Vanguardia vén de publicarse unha reportaxe sobre a vida dos arqueólogos. Nela lemos unha interesante reflexión dun colega de profesión:

Cada vez es más difícil justificar unas excavaciones. Sólo se mira lo práctico: la posibilidad de hacer un parque arqueológico, en lugar de valorar el conocimiento en sí. La ciencia española está volcada en lo de siempre: hacer edificios y que el político salga en la foto. Las autoridades no se dan cuenta del poder económico que tiene un descubrimiento. Es muy importante proteger y cuidar nuestro legado cultural. Se puede sacar partido.

http://www.lavanguardia.com/20110819/54201191791/la-vida-de-los-arqueologos.html#.TlJyul6jG_8.facebook

2 comentarios:

Moncho dijo...

Moi boa a reflexión da Compañeira. O do centro de interpretación do Neixón ou o de Campo Lameiro son boa proba de que importa máis facer un edificio que preservar un lugar arqueolóxico.
Calquera día van facer os centros de interpretación encima das estructuras arqueolóxicas, cona se xa o acaban de facer en Domabate!!!

Anónimo dijo...

Podo ter permiso para usar esa foto da zona de construción detrás do Arqueolóxico Centro do Barbanza para un informe que eu estou escribindo sobre Neixon?

Por favor contacte me en justin.rego @ gmail.com se desexa falar. Moitas grazas!s!