27/2/11

Como si de un campamento se tratase


A política de damnatio memoriae patrocinada polo suposto técnico-arqueólogo do CAB Víctor Barbeito traspásase mimeticamente aos medios locais, quen se fan eco dun suposto cambio de rumbo científico do proxecto de Neixón en 2008. Aquí tedes un demencial paragrafo de El Correo Gallego do 25 de febreiro de 2011:

En Boiro está otro icono de la arqueología: el Castro de Neixón, el primero excavado en Galicia. Las primeras prospecciones se hicieron ya en la primera década del siglo XX, aunque fueron más intensivas en los años 70 y 80.
Su puesta en valor tuvo lugar en el año 2000. En aquel momento estaba convertido en basurero, hasta que se señalizó y se empezó a excavar de nuevo. En el año 2003 supuso un espaldarazo para este yacimiento la construcción del centro de interpretación (actualmente pendiente de una segunda fase para su ampliación); ese año empezaron a celebrarse allí campos de trabajo.
Posteriormente, en 2008, se cambió de estrategia y, el verano siguiente, pasó de ser excavado como si de un campamento se tratase (los participantes acudían atraídos más por la convivencia que por el interés científico) a ser un lugar de prácticas universitarias para el que se conceden créditos de libre configuración.


A ciencia chegou a Neixón cando o Consello Superior de Investigacións Científicas deixou de escavar alí, como se de un campamento se tratase. Os científicos-políticos de verdade son os que plaxian aos que escavaban como se dun campamento se tratase, os que destrúen o sitio arqueolóxico de Neixón, os que non publican unha soa liña sobre o seu labor tan científico, os que de-forman a estudantes de Arqueoloxía, os que minten sistematicamente, os que ningunean aos habitantes de Cespón, os que pasan olimpicamente da sociedade. Como ben dixo o alcalde de Boiro na apertura da V edición dos Encontros Arqueolóxicos de Barbanza: os límites do que é ciencia e non é ciencia non están claros.

http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/espaldarazo-tecnologico-castro-neixon-universidad-arizona/idEdicion-2011-02-25/idNoticia-643545/

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Vergoña!!! Isto é de xulgado.

Edu y Victor dijo...

Ya tienen su respuesta por email y en nuestro blog. Ánimo que son pocos y cobardes