22/4/08

Campo de traballo 2008


Xa está aberta a convocatoria pública para participar como voluntari@ no campo de traballo arqueolóxico internacional dos castros de Neixón. Podedes apuntarvos en www.xuventude.net
Hai dúas quendas: 16-30 de xullo (para xoves de18-24 anos) e do 1-15 de agosto (para xoves de 25-30 anos). Alí vos agardamos.

7 comentarios:

paideleo dijo...

Vaia. Non hai prazas para os novos de 42 anos.

El Ayán dijo...

Paideleo, alomenos estás convidado a vir de visita cando queiras e a facer os teus pinitos como arqueólogo, faltaba máis

fermin dijo...

Hai posibilidade de que contabilizen como practicas para os que estudiamos historia e den creditos?

cavo na croa, que hai da a sombra dijo...

hay ferminsiño, ferminsiño... din voluntarios, de libre voluntad, sin nengun tipo de prestacion ou remuneracion por ter asistido, so co orgullo de ter participado nel e que poidas decir coma outros moitos -Hai estiben eu!!!!!!...
non,agora en serio, si tes posibilades vaite, que non te arrepentiras de telo feito, digocho eu por experiencia propia, coñeces xente, levante de visita a sitios que che serviran nun futuro como referencia po teu traballo, poste moreno, e o que se di traballar, traballar bueno... dixenche que coñecias xente???

eu este ano o campo non sei pero a romeria do neixon, ali coma un cravo.

El Ayán dijo...

Ola Fermín. Neixón non é unha escavación convencional. A razón de ser é precisamente a de acoller a voluntarios de todo o mundo(non teñen por que ser estudantes de Arqueoloxía). Neste senso non temos un plan de práticas para estudantes de Arqueoloxía. Algo semellante a iso si que acontece no proxecto de Castrolandín que leva o meu compañeiro Carlos Otero, no que si se poden facer práticas polo Consello social da USC.
No caso de Neixón, se estás interesado e queres facer unhas práticas (sen créditos) alí estaremos encantados de atenderche; e podemos expedirte un certificado da USC conforme estiveches escavando.
Unha aperta:
Xurxo.

Agustina dijo...

Agustina (Argentina segunda quincena de julio): Hola que tal a todos!!!! hoy justamente fui a la delegacion de la xunta en buenos aires para agradecer por esta oportunidad que tuve de participar en el campo de trabajo!!! Me encontre con una chica que se llama Lorena y estuvo en la 1 quincena de agosto e ntercambiamos mails.Ella me comento que tambien estuvo con ustedes y que la paso de 10!!!! Me va a pasar los mails de ustedes asi podemos seguir en contacto!! Realmente les agradezco a todos por haberme hecho pasar unos 15 dias excelentes comunicando sus saberes y experiencias.
Demas está decir que los extraño! Pero prometo volver! Por si no se acuerdan soy de las argentinas, la rubia que lloro mucho en el bar cuando se fue jajjaaj
Besos para todos !!!

Anónimo dijo...

Saludos de otra voluntaria Argentina!Soy Luciana,estuve en la 2ºquincena de Julio (era la q nunca rechazaba un mate en pleno Castro...una adicción).Sólo tengo palabras de agradecimiento para todo el equipo...un grupo de expertos de lujo, saben muchísimo...y son muy macanudos. Fue una experiencia líndidima poder conocer y participar del trabajo que hacen en Neixón.Gracias!de corazón...me encantaría volver!un abrazo fuerte!