22/7/09

SonCelta

Aos arqueólogos e arqueólogas que van de científicos dos de verdade lles aconsello gratamente que acodan entre o 23-26 de xullo a Porto do Son a ver por onde van os gustos e intereses da sociedade en xeral. Sobre todo cando ten desaparecido o campo de traballo de Neixón e non nos podemos achegar á percepción social da Arqueoloxía, con tanto profesional solto como anda polo Castro Grande. Probablemente os que se acheguen a Porto do Son atopen discursos esotéricos e recreacións levadas a cabo por xente iletrada que non le literatura científica. Inda hai moito snobismo nisto da Arqueoloxía. Sen dúbida eses discursos alternativos teñen tanta valía como o discurso arqueográfico, sobre todo cando este non está actualizado. Porque pensar que Neixón foi escavado por Cuevillas en 1920 (foi en 1925), que é un claro castro costeiro (sic) e que os foxos se empregaban de basureiros son afirmacións que amosan todo un discurso científico fundamentado, moderno e digno de ser divulgado e difundido.

4 comentarios:

lorcho dijo...

1.- Anonadado permanezco ante la revelación de la calidad costera del yacimiento, algo inapreciable a simple vista de no ser porque a sus pies está el mar.
2.- Se dice que "palabras confusas denotan ideas confusas". Curioso resulta igualmente el hecho de que "la idea es excavar el foso y parte del parapeto defensivo, así como los materiales que vayamos encontrando durante los trabajos". Por mi parte, y partiendo desde el extra-limes de la arqueología, desconózco cómo excavar un material en sí, a no ser que ya empezemos a hablar de destrozos.
3.- La rentabilización sociocultural no pasa por excavar el foso ni "los materiales", sino por la difusión, la implicación, el contacto con la comunidad, verdadera depositaria del legado de Neixón.
Claro que qué sabre yo.

gg dijo...

Es que por favor querido Lorcho, tu no tienes ni idea de todas esas "verdades" que ellos si que saben pero que nosotros desconocemos.
Por lo tanto deja trabajar a esa "gente con estudios", ya que el resto somos unos iletrados y unos principiantes.

presi dijo...

Le rentabilización sociocultural de excaar el foso consiste en: "yo excavo el foso, con un poco de suerte me sale algo y ocupamos dos notas de prensa en todo el verano y tú (concello) pagas a toca teja el negocio (ahora con la ampliación de crédito aprobada podrán no?) y el ciudadano a no enterarse de nada y cuanto menos sepa mejor no vaya a ser que tengan conocimientos

ivan dijo...

O Keinesianismo chegou a Neixón...
Ábrese o foxo/Péchase o foxo/Págaselle ós "profesionais" = O capital circula = Hai un incremento da riqueza "material"... (de ahí debe de vir a idea de "excavar os materiais")