23/1/08

Ibiza sound


Aquí podedes ver un bordo case enteiro dunha xerriña que chegou dende o Mediterráneo occidental a castros do litoral como Neixón e Baroña no século III a. C. Atopámola no interior dunha das foxas que inzan o interior do recinto superior do Castro Grande, xunto con outros restos de cerámica cartaxinesa procedentes de Ibiza. Unha interesante conexión entre Atlántico e Mediterráneo. Para algúns arqueológos estes anacos cerámicos serían parte do lixo botado ás foxas cando deixaron de ter uso como almacéns de cereal. Pola contra, nós cremos que todo apunta a un uso máis complexo desas estruturas. Se queredes a resposta a este interrogante debedes agardar á vindeira campaña 2008.
O misterio vende.

2 comentarios:

presi dijo...

Y tanto que el misterio vende,sino sería incomprensible el reportaje que sale en La Voz de Galicia (edición Vigo) del 04/02/2008. Entrevista al antes investigador y ahora pseudo-investigador Pablo Novoa en la que relata el uso de videntes y péndulos para localizar yacimientos arqueológicos. ¿Pero qué está pasando que vilipendian al gremio de tal manera?
La poca credibilidad que la arqueología había empezado a recuperar acabará cayendo en picado gracias a la polémica de Dombate y a arqueólogos-psíquicos como este.

edelwais girl dijo...

tranquilo, my friend que ya llega indiana jones en la cuarta entrega de la saga pa poner las cosas en su sitio